Популярнi новини:
ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРОМ – ТОВ «НОВА ПОШТА»
25-й Радіодиктант національної єдності
Круглий стіл «Академічна доброчесність у навчанні – шлях до успіху!»
Патріотична гра «Пароль: «ПАЛЯНИЦЯ»
Робимо чистим наш «другий дім»
Рейтинг гр.27
Рейтинг щодо результатів участі здобувачів фахової передвищої освіти Відокремлений структурний підрозділ Вознесенський фаховий коледж МНАУ денного відділення у освітній, науковій, громадській діяльності (у тому числі волонтерській діяльності), участь у роботі органів студентського самоврядування, культурно-мистецьких та спортивних заходах спеціальності ОПП Товарознавство і комерційна діяльність протягом другого семестру 2023-2024 навчального року |
|||||||||
ПІБ | Напрям підготовки (спеціальність) | Академічна група | Освітня діяльність (складова успішності) | Наукова діяльність (загальна сума балів відповіідно до критеріїв додатку 2) | Громадська діяльність (у тому числі волонтерська діяльність), участь у роботі органів студентсько-го самовряду-вання (загальна сума балів відповідно до критеріїв додатку 2) |
Культурно-мистецька діяльність та спортивні досягнення (загальна сума балів відповідно до критеріїв додатку 2) |
Загальна сума балів з усіх видів діяльності | Позиції здобувачів вищої освіти у загальному рейтингу | |
Середній бал з навчальних дисциплін, які оцінюються за 5-ти бальною системою (екзамени, курсові роботи (проекти), диференційовані заліки, звіти з практичної підготовки) | Загальна сума балів у кредитах ЕКТС з усіх навчальних дисциплін, які виносяться на підсумкову атестацію, включаючи курсові роботи (проекти) | ||||||||
Соціальні стипендії | |||||||||
Академічні стипендії | |||||||||
Волохова Д.В. | 076 Підприємництво торгівля та біржова діяльність | 27 | 4,3 | 1024 | 10 | 8 | 1042 | 1 | |
Рень Д.В. | 3,9 | 975 | 975 | 2 | |||||
Кліймович К.С. | 3,6 | 912 | 3 | 915 | 3 | ||||
Делеу О.С. | 3,3 | 887 | 887 | 4 | |||||
Бойко Д.А. | 3,3 | 846 | 846 | 5 | |||||
Завідувач відділення | Вікторія ГАВРИСЕНКО | ||||||||
Дата заповнення | 28.06.2024р. | ||||||||