Популярні новини за останнiй мiсяць:
УВАГА, СТУДЕНТИ!
Гуманітарна допомога для гуртожитку коледжу від громадської організації ТЕНЕТА
Знайомство здобувачів освіти з вибірковими освітніми компонентами на 2025/2026 навчальний рік

Однією з форм інтерактивного навчання є кейс-метод.
Кейс – це події, які реально відбулися в певній сфері діяльності і які викладач описав для того, щоб спровокувати дискусію в аудиторії, підштовхнути здобувачів освіти до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень.
9 квітня викладачем освітнього компонента «Безпека життєдіяльності» - Ляшенком Дмитром Вадимовичем із групами 11,14,17 та 19 було проведено кейс-гру «Біотичні небезпеки. Азбука виживання».
Для гри викладачем було розроблено моделі конкретних ситуацій, що сталася в реальному житті, в яких відображався той комплекс знань і практичних навичок, які студентам потрібно отримати. Здобувачі розглядали та вирішували такі ситуації:
-укус гадюки під час туристичного походу;
-поява змії на подвір’ї коледжу;
-укус павука каракурта;
-укус безпритульної собаки;
-алергічна реакція на укус бджоли;
-напад дикого кабана в лісі та інші.
Мета заняття була сформувати життєві компетентності студентів, поставити здобувачів у таку ситуацію, за якої їм необхідно було приймати рішення. Студенти блискуче справилися із завданням, розв’язавши не тільки практичні проблеми, а й актуалізувавши певний комплекс знань, який необхідно було засвоїти під час вирішення проблем.
0 коментарiв