vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися

 Однією з форм інтерактивного навчання є кейс-метод.

 Кейс – це події, які реально відбулися в певній сфері діяльності і які викладач описав для того, щоб спровокувати дискусію в аудиторії, підштовхнути   здобувачів освіти до обговорення та аналізу ситуації, до прийняття рішень.

9 квітня викладачем освітнього компонента «Безпека життєдіяльності» - Ляшенком Дмитром Вадимовичем із групами 11,14,17 та 19 було проведено кейс-гру «Біотичні небезпеки. Азбука виживання».

Для гри викладачем було розроблено моделі конкретних ситуацій, що сталася в реальному житті, в яких відображався той комплекс знань і практичних навичок, які студентам  потрібно отримати. Здобувачі розглядали та вирішували такі ситуації:

-укус гадюки під час туристичного походу;

-поява змії на подвір’ї коледжу;

-укус павука каракурта;

-укус безпритульної собаки;

-алергічна реакція на укус бджоли;

-напад дикого кабана в лісі та інші.

 

Мета заняття була сформувати життєві компетентності студентів, поставити здобувачів у таку ситуацію, за якої їм необхідно було приймати рішення. Студенти блискуче справилися із завданням, розв’язавши не тільки практичні проблеми, а й актуалізувавши певний комплекс знань, який необхідно було засвоїти під час вирішення проблем.

 

 

 

 

 

Щоб залишити свiй коментар зареєструйтеся або увiйдiть.

0 коментарiв