vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Анотація Логістика

Анотація Логістика

 

Викладач

Цимбалюк Лариса Михайлівна

Семестр

4

Освітньо-професійний ступінь

фаховий молодший бакалавр

Кількість кредитів ЄКТС

3

Форма контролю

Залік

Аудиторні години

44 (24 год. лекцій, 20 год. практичних)

Метою вивчення логістики є формування у здобувачів освіти системи знань і розуміння концептуальних основ логістики як інструменту ринкової економіки, теорії та практики розвитку цього напрямку, набуття вмінь і навичок сучасних методів ефективного управління матеріальними і відповідних їм інформаційними, фінансовими та сервісними потоками в сучасних умовах.

Предметом логістики є управління матеріальними та пов’язаними із ними інформаційними, фінансовими та сервісними потоками для скорочення витрат виробництва та обігу.

Вивчення навчальної дисципліни “Логістика” передбачає набуття здобувачами освіти загальних програмних компетентностей, а саме:

  • здатність працювати з інформацією, зокрема у глобальних комп’ютерних мережах;
  • уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правочинність;
  • уміння працювати у колективі та в команді;
  • здатність працювати у міжнародному середовищі;
  • здатність працювати самостійно та автономно;
  • здатність до навчання;
  • здатність формувати нові ідеї (креативність).

Програмні результати навчання:

  • аналізувати попит і розраховувати потребу у товарах методами оперативного обліку реалізації товарів, вивчення джерел інформації різного характеру про попит;
  • на основі нормативних документів організації рекламної діяльності вивчати передовий вітчизняний і зарубіжний досвід організації рекламної роботи, опановувати нові види реклами, що забезпечують визначення і просування рекламного об’єкта на внутрішньому і зовнішньому ринках товарів і послуг;
  • володіючи прогресивними методами і формами збуту, під керівництвом більш кваліфікованого фахівця, організовувати роботу з упровадження цих форм і методів на підприємствахі товарних біржах;
  • розробляти та реалізувати стратегії у галузі комерційної логістики;
  • використовуючи нормативні і методичні матеріали, а також умови договорів, встановлювати вартість доставляння й оформлювати стягнення її вартості з клієнта;
  • відповідно до умов договорів складати графіки перевезення товарів, під час перевезення товарів, за необхідності, супроводжувати товар;
  • організувати вивчення та прогнозування попиту на товари та послуги;
  • на основі аналізу кон’юнктури ринку, тенденцій зміни попиту на товари виявляти потенційних покупців на продукцію, що виготовляється, та послуги, які надаються, консультувати з питань технічних та споживчих характеристик товарів (послуг);
  • дотримуючись етичних нормрекламування, застосовуючи законодавство про рекламу, під керівництвом кваліфікованого фахівця здійснювати як посередник роботу з репрезентації та просування товарів, послуг, комерційних ідей, виконувати комплексні заходи, спрямовані на досягнення маркетингових завдань, здійснювати роботу з популяризації підприємства-виготовлювача, його комерційних зв’язків, забезпечувати престиж рекламодавця;
  • використовуючи нормативно-правові акти, положення, інструкції та інші документи, що регулюють організацію збуту та продажу товарів, надання послуг, укладати угоди купівлі-продажу від свого імені або іншої особи, яку представляє на основі договору, що регулює відносини між ними, оформлювати угоди купівлі-продажу відповідно до діючих вимог, накопичувати та систематизуватиоформлену документацію, виконувати функції гаранта з виконання зобов’язань, що випливають з укладених ними угод;
  • застосовуючи положення та відповідні інструкції збирати та підготовляти до аналізуінформацію щодо попиту, пропозиції та цін на товари і послуги розміщення реклами товарів та послуг в засобах масової інформації, складати „прайс-листи” на товари і послуги.

 

Теми лекцій

1. Логістика як інструмент розвинутої ринкової економіки

2. Класифікація форм логістичних утворень

3. Логістична діяльність і логістичні функції

4. Технологічні процеси та управління матеріальними потоками в логістиці

5. Заготівельна логістика

6. Виробнича логістика

7. Сутність розподільчої логістики та логістика посередництва

8. Логістичний сервіс

9. Логістика складування та запасів

10. Транспортна та транспортно-експедиційна логістика

11. Інформаційна логістика

12. Міжнародна логістика