Популярнi новини:
Робимо чистим наш «другий дім»
ОСІННЄ ПРИБИРАННЯ
Де вчимося й живемо – порядок наведемо
Зробимо наш коледж чистим!
Практичне засідання з кримінального процесу в Вознесенському міськрайонному суді
Анотація Логістика
Викладач |
Цимбалюк Лариса Михайлівна |
Семестр |
4 |
Освітньо-професійний ступінь |
фаховий молодший бакалавр |
Кількість кредитів ЄКТС |
3 |
Форма контролю |
Залік |
Аудиторні години |
44 (24 год. лекцій, 20 год. практичних) |
Метою вивчення логістики є формування у здобувачів освіти системи знань і розуміння концептуальних основ логістики як інструменту ринкової економіки, теорії та практики розвитку цього напрямку, набуття вмінь і навичок сучасних методів ефективного управління матеріальними і відповідних їм інформаційними, фінансовими та сервісними потоками в сучасних умовах.
Предметом логістики є управління матеріальними та пов’язаними із ними інформаційними, фінансовими та сервісними потоками для скорочення витрат виробництва та обігу.
Вивчення навчальної дисципліни “Логістика” передбачає набуття здобувачами освіти загальних програмних компетентностей, а саме:
- здатність працювати з інформацією, зокрема у глобальних комп’ютерних мережах;
- уміння обґрунтовувати управлінські рішення та спроможність забезпечувати їх правочинність;
- уміння працювати у колективі та в команді;
- здатність працювати у міжнародному середовищі;
- здатність працювати самостійно та автономно;
- здатність до навчання;
- здатність формувати нові ідеї (креативність).
Програмні результати навчання:
- аналізувати попит і розраховувати потребу у товарах методами оперативного обліку реалізації товарів, вивчення джерел інформації різного характеру про попит;
- на основі нормативних документів організації рекламної діяльності вивчати передовий вітчизняний і зарубіжний досвід організації рекламної роботи, опановувати нові види реклами, що забезпечують визначення і просування рекламного об’єкта на внутрішньому і зовнішньому ринках товарів і послуг;
- володіючи прогресивними методами і формами збуту, під керівництвом більш кваліфікованого фахівця, організовувати роботу з упровадження цих форм і методів на підприємствахі товарних біржах;
- розробляти та реалізувати стратегії у галузі комерційної логістики;
- використовуючи нормативні і методичні матеріали, а також умови договорів, встановлювати вартість доставляння й оформлювати стягнення її вартості з клієнта;
- відповідно до умов договорів складати графіки перевезення товарів, під час перевезення товарів, за необхідності, супроводжувати товар;
- організувати вивчення та прогнозування попиту на товари та послуги;
- на основі аналізу кон’юнктури ринку, тенденцій зміни попиту на товари виявляти потенційних покупців на продукцію, що виготовляється, та послуги, які надаються, консультувати з питань технічних та споживчих характеристик товарів (послуг);
- дотримуючись етичних нормрекламування, застосовуючи законодавство про рекламу, під керівництвом кваліфікованого фахівця здійснювати як посередник роботу з репрезентації та просування товарів, послуг, комерційних ідей, виконувати комплексні заходи, спрямовані на досягнення маркетингових завдань, здійснювати роботу з популяризації підприємства-виготовлювача, його комерційних зв’язків, забезпечувати престиж рекламодавця;
- використовуючи нормативно-правові акти, положення, інструкції та інші документи, що регулюють організацію збуту та продажу товарів, надання послуг, укладати угоди купівлі-продажу від свого імені або іншої особи, яку представляє на основі договору, що регулює відносини між ними, оформлювати угоди купівлі-продажу відповідно до діючих вимог, накопичувати та систематизуватиоформлену документацію, виконувати функції гаранта з виконання зобов’язань, що випливають з укладених ними угод;
- застосовуючи положення та відповідні інструкції збирати та підготовляти до аналізуінформацію щодо попиту, пропозиції та цін на товари і послуги розміщення реклами товарів та послуг в засобах масової інформації, складати „прайс-листи” на товари і послуги.
Теми лекцій
1. Логістика як інструмент розвинутої ринкової економіки
2. Класифікація форм логістичних утворень
3. Логістична діяльність і логістичні функції
4. Технологічні процеси та управління матеріальними потоками в логістиці
5. Заготівельна логістика
6. Виробнича логістика
7. Сутність розподільчої логістики та логістика посередництва
8. Логістичний сервіс
9. Логістика складування та запасів
10. Транспортна та транспортно-експедиційна логістика
11. Інформаційна логістика
12. Міжнародна логістика