Популярнi новини:
Робимо чистим наш «другий дім»
ОСІННЄ ПРИБИРАННЯ
Де вчимося й живемо – порядок наведемо
Зробимо наш коледж чистим!
Практичне засідання з кримінального процесу в Вознесенському міськрайонному суді
АНОТАЦІЯ навчальної дисципліни Державна інформаційна політика
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Освітньо-кваліфікаційний рівень фаховий молодший бакалавр
Кількість кредитів ЄКТС за ОПП 3 ОПП Фахівець з інформаційних технологій
Загальна кількість годин 90
Викладач Гаврисенко Любов Василівна
Форма організації освітнього процесу та види навчальних занять,
обсяг годин:
Навчальні заняття:
Лекції 26
Практичні заняття 16
Семінарські заняття 4
Самостійна робота 44
Форма підсумкового контролю залік
“Державна інформаційна політика” (далі ДІП) — дисципліна, яка дає базові знання, необхідні для ефективної діяльності фахівців у сфері державного управління та місцевого самоврядування як теоретиків, так і практиків. Це зумовлено з’ясуванням комплексу питань, пов’язаних з оволодінням теоретичними засадами вироблення та практичними механізмами реалізації ДІП, як передумови комплексного становлення національної державності, єдності гуманітарного простору, значущості національного інформаційного простору (НІП) України. МЕТА КУРСУ — забезпечити поглиблене вивчення теоретичних засад та практичних механізмів державного управління інформаційним простором, процесами та подіями як на загальнонаціональному, так і регіональному рівнях, шляхів їх оптимізації. При виробленні, здійсненні, забезпеченні системності ДІП на різних рівнях передбачено узгодження позицій загальнонаціональної та регіональних еліт. Ефективність моделі державного управління інформаційною сферою тісно пов’язане з необхідністю здійснення державою цілісної системної політики в соціальній, економічній, гуманітарній, оборонно-безпековій, міжнародній сферах. Ключовими проблемами ДІП є оптимізація її теоретичних засад, нормативно-правового, організаційного, інституційного, кадрового забезпечення, функціонального наповнення у різних сферах суспільного буття, ефективне конструювання єдиного гуманітарного простору України. Після всебічного засвоєння матеріалів курсу студент має ЗНАТИ: • засади (теоретичні, правові), форми і методи ДІП для розв’язання національних та регіональних інформаційних проблем; • основні напрями становлення та розвитку управління та регулювання національних та місцевих інформаційних процесів в Україні; • теорію і практику залучення світового досвіду в управління та регулювання національними та регіональними інформаційними процесами. УМІТИ використовувати: • категорії планування, прогнозування, проектування, сучасні методологічні підходи оптимізації механізмів ДІП; • засади, форми,методи управління і регулювання ДІП (проектування, планування, аналізу та прогнозування) для розв’язання проблем НІП; • технологію, форми й методи визначення стратегічних пріоритетів ДІП для оперативного збереження титульної нації та захисту її корінних інтересів, аналізу кількісних та якісних параметрів інформаційного сегмента гуманітарного простору; • як адміністративні, так і суспільно-моральні, економічні, інституційні, концептуальні важелі ДІП.
Програма навчальної дисципліни:
1. Цілі, завдання та критерії державної інформаційної політики 2. Теорії та концепції державної інформаційної політики, науково-методичні засади її дослідження 3.. Механізми вироблення діп Нормативно-правове забезпечення діп 4. Історичні традиції як духовна основа державного управління інформаційною сферою України 5. Аналіз та прогнозування державної інформаційної політики 6. Планування та моделювання державної інформаційної політики 7 Моніторинг, аудит та оцінювання ефективності державної інформаційної політики 8 Оптимізація організаційно-функціональної структури та характеру державної інформаційної політики 9. Напрями державної інформаційної політики України Державна політика у сфері ЗМІ 10 Інформаційні інновації та інфраструктура 11 Кінематографія та видавнича справа 12 Музейна, архівна та бібліотечна справа у державній інформаційній політики 13 Рекламна, ярмарково-виставкова діяльність та інтелектуальна власність 14 Інформаційне забезпечення діяльності ОМ та об’єднань громад 15 Інформаційно-етнокультурна діяльність 16 Інформаційна безпека .