vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Анотація Ціноутворення

Анотація Ціноутворення

 

Викладач

Гаврисенко Вікторія Іванівна

Семестр

4

Освітньо-професійний ступінь

фаховий молодший бакалавр

Кількість кредитів ЄКТС

3

Форма контролю

Залік

Аудиторні години

46 (26 год. лекцій, 20 год. практичних)

 

Мета дисципліни - вивчення  комплексу економічних, політичних, соціальних і психологічних факторів, економічного потенціалу підприємства для здійснення ефективної цінової політики.

Завдання – вивчення механізму формування цін в умовах ринкової економіки, їх державне регулювання, методологічні питання формування цінової політики підприємства, сучасні методи ціноутворення.

У результаті вивчення дисципліни здобувачі освіти  повинні

Знати:

  • функції, методи науки, сутність ціни та процесу ціноутворення в умовах ринку;
  • функції та принципи ціноутворення;
  • особливості ціноутворення за різних типів ринку;
  • особливості ціноутворення в галузях АПК;
  • сутність цінової політики підприємств та її основні види;
  • стратегію та тактику реалізації цінової політики;
  • фактори, що впливають на формування цін;
  • види цін у cфері виробництва сільськогосподарської продукції;
  • ціноутворення у сфері виробництва споживчих товарів легкої і харчової промисловості;
  • ціноутворення у сфері послуг;
  • ціноутворення на зовнішньому ринку;
  • види цін та типи їх моделювання;
  • роль ціни у формування прибутку.

Уміти:

  • використовувати методи утворенняцін у практичній діяльності;
  • аналізувати фактори, які впливають на утворення ціни;
  • розраховувати склад елементів затрат у ціні;
  • визначати уі види цін за складом та структурою;
  • визначати прибуток у складі ціни;
  • аналізувати беззбитковість та застосовувати її під час формування ціни

 

 

Теми лекцій

1.Сутність, види і функції цін у ринковій економіці

2. Цінова політика держави

3. Державне регулювання процесів ціноутворення в Україні

4. Цінова політика підприємства

5.Основні ціноутворювальні чинники

6.Структура ціни і формування її складових

7. Методи ринкового ціноутворення

8.Ціни біржової торгівлі

9.Ціни зовнішнього ринку

10. Особливості дослідження ринкової  кон’юнктури у ціноутворенні

11. Особливості ціноутворення у сільському господарстві