Популярнi новини:
Робимо чистим наш «другий дім»
ОСІННЄ ПРИБИРАННЯ
Де вчимося й живемо – порядок наведемо
Зробимо наш коледж чистим!
Практичне засідання з кримінального процесу в Вознесенському міськрайонному суді
Анотація Рекламно-інформаційна діяльність підприємства
Викладач |
Гаврисенко Вікторія Іванівна |
Семестр |
4 |
Освітньо-професійний ступінь |
фаховий молодший бакалавр |
Кількість кредитів ЄКТС |
3 |
Форма контролю |
Залік |
Аудиторні години |
46 (26 год. лекцій, 20 год. практичних) |
Мета вивчення дисципліни - формування системи теоретичних знань і практичних навичок з питань організації та управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства.
Завдання дисципліни — дати майбутнім фахівцям з інформаційної діяльності підприємства знання щодо сутності, значення рекламно-інформаційної діяльності, ознайомити з функціями, видами рекламної служби на підприємствах, засобами та видами стимулювання тобто сформувати у студентів теоретичну базу для наступного оволодіння практикою забезпечення їх ефективного застосування на підприємстві.
У результаті вивчення дисципліни студенти повинні
Знати:
- суть, загальну характеристику рекламно-інформаційної діяльності;
- роль та призначення рекламно-інформаційної діяльності;
- структуру та функції рекламної служби на підприємстві;
- значення, цілі та завдання системи маркетингових комунікацій;
- види рекламно-інформаційних засобів;
- суть та види стимулювання збуту продукції;
- фактори, які впливають на ефективність рекламної роботи на підприємстві;
- методи визначення ефективності організації рекламної роботи на підприємстві
Уміти:
- складати план рекламно-інформаційної діяльності на підприємстві;
- розробляти структуру рекламної роботи на підприємстві;
- складати друкований рекламно-оглядовий матеріал про фірму та її продукцію;
- організовувати роботу виставок та ярмарок;
- розміщувати рекламну інформацію на інформаційних порталах в інтернеті;
- розраховувати ефективність організації рекламно-інформаційної діяльності.
Теми лекцій
1.Загальна характеристика рекламно-інформаційної діяльності, та її призначення
2. Етика та правове регулювання рекламно-інформаційної діяльності підприємства
3.Система маркетингових комунікацій підприємства
4.Рекламно-інформаційні засоби, та їх застосування на підприємстві
5.Рекламно-інформаційні заходи, та їх застосування на підприємстві
6.Організація рекламної роботи на підприємстві