vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Анотація Рекламно-інформаційна діяльність підприємства

Анотація Рекламно-інформаційна діяльність підприємства

 

Викладач

Гаврисенко Вікторія Іванівна

Семестр

4

Освітньо-професійний ступінь

фаховий молодший бакалавр

Кількість кредитів ЄКТС

3

Форма контролю

Залік

Аудиторні години

46 (26 год. лекцій, 20 год. практичних)

 

Мета вивчення дисципліни - формування системи теоретичних знань і практичних навичок з питань організації та управління рекламно-інформаційною діяльністю підприємства.

Завдання дисципліни — дати майбутнім фахівцям з інформаційної діяльності підприємства знання щодо сутності, значення рекламно-інформаційної діяльності, ознайомити з функціями, видами рекламної служби на підприємствах, засобами та видами стимулювання тобто сформувати у студентів теоретичну базу для наступного оволодіння практикою забезпечення їх ефективного застосування на підприємстві.

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні

Знати:

  • суть, загальну характеристику рекламно-інформаційної діяльності;
  • роль та призначення рекламно-інформаційної діяльності;
  • структуру та функції рекламної служби на підприємстві;
  • значення, цілі та завдання системи маркетингових комунікацій;
  • види рекламно-інформаційних засобів;
  • суть та види стимулювання збуту продукції;
  • фактори, які впливають на ефективність рекламної роботи на підприємстві;
  • методи визначення ефективності організації рекламної роботи на підприємстві

Уміти:

  • складати план рекламно-інформаційної діяльності на підприємстві;
  • розробляти структуру рекламної роботи на підприємстві;
  • складати друкований рекламно-оглядовий матеріал про фірму та її продукцію;
  • організовувати роботу виставок та ярмарок;
  • розміщувати рекламну інформацію на інформаційних порталах в інтернеті;
  • розраховувати ефективність організації рекламно-інформаційної діяльності.

 

Теми лекцій

1.Загальна характеристика рекламно-інформаційної діяльності, та її призначення

2. Етика та правове регулювання рекламно-інформаційної діяльності підприємства

3.Система маркетингових комунікацій підприємства

4.Рекламно-інформаційні засоби, та їх застосування на підприємстві

5.Рекламно-інформаційні заходи, та їх застосування на підприємстві

6.Організація рекламної роботи на підприємстві