Популярнi новини:
Робимо чистим наш «другий дім»
ОСІННЄ ПРИБИРАННЯ
Де вчимося й живемо – порядок наведемо
Зробимо наш коледж чистим!
Практичне засідання з кримінального процесу в Вознесенському міськрайонному суді
Анотація Комунікаційна діяльність
Викладач |
Гаврисенко Вікторія Іванівна |
Семестр |
4 |
Освітньо-професійний ступінь |
фаховий молодший бакалавр |
Кількість кредитів ЄКТС |
3 |
Форма контролю |
Залік |
Аудиторні години |
46 (26 год. лекцій, 20 год. практичних) |
Мета дисципліни: створення системи знань про процеси маркетингових комунікацій і підвищення інтересу покупця до сучасного ринку та формування культури споживання.
Завдання дисципліни: формування системи знань і практичних навичок щодо способів та прийомів встановлення, підтримки та зміцнення зв'язків із цільовим ринком, здійснення впливу на поведінку цільових покупців, формування позитивного ставлення до товаровиробника, забезпечення конкурентоспроможності його товарам.
У результаті вивчення дисципліни здобувач освіти повинен:
знати:
- основні визначення та категорії дисципліни;
- предмет дисципліни та сфери її використання у маркетинговій діяльності;
- теоретичні концепції щодо формування політики комунікацій;
- принципи та правила побудови комунікаційної діяльностіі
вміти:
- сформувати маркетингову комунікаційну політику підприємства;
- виявляти та аналізувати вплив різних факторів, які здатні впливати на комунікаційну діяльність підприємства;
- використовувати інструменти маркетингу та ЗМІ для побудови маркетингових комунікацій;
- використовувати принципи, методи та інструментарій комунікаційної діяльності у конкретній маркетингової ситуації;
- визначати напрямки використання засобів маркетингової комунікаційної діяльності для найкращого просування товару на ринок;
- визначати ефективність проведеної рекламної кампанії;
- розробляти бюджет рекламної кампанії;
- розраховувати ефективність рекламного звернення до цільової аудиторії;
- шукати резерви у процесі удосконалення системи товаропросування.
Результати навчання: Глибоке та всебічне вивчення основних категорій маркетингових комунікацій, оволодіння методиками розроблення плану та бюджету рекламних кампаній, розрахунку ефективності комунікацій з цільовою аудиторією, набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів та удосконалення системи товаропросування.
Теми лекцій
1.1.Комунікації в системі маркетингу
1.2. Стратегії та планування маркетингових комунікацій
1.3. Організація маркетингових комунікацій
2.1. Рекламування товару
2.2. Стимулювання продажу товарів
2.3. Організація роботи з громадськістю
2.4. Прямий маркетинг
2.5. Персональний продаж товарів
3.1. Організація виставок і ярмарків
3.2. Реклама на місці продажу
3.3. Упаковка як засіб комунікації
4.1. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій