vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Анотація Комунікаційна діяльність

Анотація Комунікаційна діяльність

 

Викладач

Гаврисенко Вікторія Іванівна

Семестр

4

Освітньо-професійний ступінь

фаховий молодший бакалавр

Кількість кредитів ЄКТС

3

Форма контролю

Залік

Аудиторні години

46 (26 год. лекцій, 20 год. практичних)

 

Мета дисципліни: створення системи знань про процеси маркетингових комунікацій і підвищення інтересу покупця до сучасного ринку та формування культури споживання.

Завдання  дисципліни: формування системи знань і практичних навичок щодо способів та прийомів встановлення, підтримки та зміцнення зв'язків із цільовим ринком, здійснення впливу на поведінку цільових покупців, формування позитивного ставлення до товаровиробника, забезпечення конкурентоспроможності його товарам.

 

У результаті вивчення дисципліни здобувач освіти повинен:

знати:

  • основні визначення та категорії дисципліни;
  • предмет дисципліни та сфери її використання у маркетинговій діяльності;
  • теоретичні концепції щодо формування політики комунікацій;
  • принципи та правила побудови комунікаційної діяльностіі

вміти:

  • сформувати маркетингову комунікаційну політику підприємства;
  • виявляти та аналізувати вплив різних факторів, які здатні впливати на комунікаційну діяльність підприємства;
  • використовувати інструменти маркетингу та ЗМІ для побудови маркетингових комунікацій;
  • використовувати принципи, методи та інструментарій комунікаційної діяльності у конкретній маркетингової ситуації;
  • визначати напрямки використання засобів маркетингової комунікаційної діяльності для найкращого просування товару на ринок;
  • визначати ефективність проведеної рекламної кампанії;
  • розробляти бюджет рекламної кампанії;
  • розраховувати ефективність рекламного звернення до цільової аудиторії;
  • шукати резерви у процесі удосконалення системи товаропросування.

Результати навчання: Глибоке та всебічне вивчення основних категорій маркетингових комунікацій, оволодіння методиками розроблення плану та бюджету рекламних кампаній, розрахунку ефективності комунікацій з цільовою аудиторією, набуття практичних навичок їх використання в процесі просування товарів та удосконалення системи товаропросування.

 

Теми лекцій

 

1.1.Комунікації в системі маркетингу

1.2. Стратегії та планування маркетингових комунікацій

1.3. Організація маркетингових комунікацій

2.1. Рекламування товару

2.2. Стимулювання продажу товарів

2.3. Організація роботи з громадськістю

2.4. Прямий маркетинг 

2.5. Персональний продаж товарів

3.1. Організація виставок і ярмарків

3.2. Реклама на місці продажу

3.3. Упаковка як засіб комунікації

4.1. Оцінювання ефективності маркетингових комунікацій