Популярнi новини:
ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРОМ – ТОВ «НОВА ПОШТА»
25-й Радіодиктант національної єдності
Круглий стіл «Академічна доброчесність у навчанні – шлях до успіху!»
Патріотична гра «Пароль: «ПАЛЯНИЦЯ»
Робимо чистим наш «другий дім»
Анотація Інфраструктура товарного ринку
Викладач |
Єфанова Наталія Олександрівна |
Семестр |
4 |
Освітньо-професійний ступінь |
фаховий молодший бакалавр |
Кількість кредитів ЄКТС |
3 |
Форма контролю |
Залік |
Аудиторні години |
46 (30 год. лекцій, 16 год. практичних) |
Загальний опис дисципліни
Мета курсу –надати здобувачам освіти ґрунтовних і достатніх практичних
навичок з аналізу, планування та забезпечення ефективності господарювання, а також сформувати підґрунтя компетентного підходу до розв’язання повсякденних господарсько-торговельних та організаційних проблем діяльності суб’єктів інфраструктури.
Завдання курсу – розвинути у здобувачів освіти базові знання з теорії та
практики економічних відносин суб’єктів інфраструктури товарного ринку.
Предмет курсу – економічна діяльність суб’єктів інфраструктурного
комплексу товарного ринку щодо забезпечення ефективного товарного обігу та його інтенсифікації, дії економічних законів, яким підпорядковується цей процес.
Основними завданнями дисципліни є:
- сформувати у здобувачів освіти стійкі знання з теорії розвитку інфраструктури товарного ринку та її ролі в ринковій економіці;
- зорієнтувати їх на пошук найкращих умов здійснення ефективної
діяльності суб’єктами інфраструктури товарного ринку;
- допомогти здобувачам освіти оволодіти вмінням та навичками самостійного
визначення та застосування методів раціональної організації та планування
діяльності інфраструктурного комплексу.
У результаті вивчення дисципліни здобувач освіти повинен:
знати: сутність та значення інфраструктури товарного ринку в ринковій
економіці, елементи ІТР, маркетингові концепції розвитку ІТР, характеристики основних видів оптової торгівлі.
вміти: здійснювати комплексну оцінку стану та розвитку
інфраструктурного комплексу товарного ринку, його відповідність вимогам
сучасної ринкової економіки, системно оцінювати техніко-економічні показники діяльності суб’єктів інфраструктурного комплексу; формувати раціональні комерційні зв’язки з оптової закупівлі та продажу товарів; розробляти концепції та рекомендації з комплексного розвитку інфраструктури товарного ринку.
бути ознайомленим: із законодавчою базою України з питань, що
вивчаються дисципліною, з розвитком економічних процесів та явищ.
Теми лекцій
1.Інфраструктура товарного ринку: сутність, склад, і проблеми розвитку 2.Сучасна характеристика товарного ринку 3.Сутність інфраструктури товарного ринку 4.Маркетингові посередники в інфраструктурі товарного ринку 5. Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність в ІТР 6. Місце торгівлі в ринковій економіці 7. Макроорганізація оптової торгівлі 8. Підприємства оптової торгівлі 9. Підприємства роздрібної торгівлі 10. Основи мерчандайзингу 11. Організатори оптового обігу товарів і послуг 12. Персональний продаж 13. Лізинг 14. Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки |
Теми семінарських та практичних занять
- Сутність інфраструктури товарного ринку
- Інформаційна та організаційно-комерційна діяльність в ІТР
- Місце торгівлі в ринковій економіці
- Підприємства оптової торгівлі
- Основи мерчандайзингу
- Персональний продаж
- Лізинг
- Логістика – інструмент розвиненої ринкової економіки