Популярнi новини:
ОНЛАЙН-ЗУСТРІЧ ЗІ СТЕЙКХОЛДЕРОМ – ТОВ «НОВА ПОШТА»
25-й Радіодиктант національної єдності
Круглий стіл «Академічна доброчесність у навчанні – шлях до успіху!»
Патріотична гра «Пароль: «ПАЛЯНИЦЯ»
Робимо чистим наш «другий дім»
Анотація Основи алгоритмізації та програмування
Галузь знань |
07 Управління та адміністрування |
Освітньо-кваліфікаційний рівень |
фаховий молодший бакалавр |
Кількість кредитів ЄКТС за ОПП |
3 |
Загальна кількість годин |
90 |
Викладач |
Маковей Ю.В. |
Форма організації освітнього процесу та види навчальних занять, обсяг годин:
Навчальні заняття: Лекції |
20 |
Практичні заняття |
28 |
Самостійна робота |
42 |
Форма підсумкового контрольного заходу |
залік |
Опис навчальної дисципліни
Метою вивчення навчальної дисципліни є формування компетентностей стосовно алгоритмічного мислення та набуття навиків розробки програм на одній з мов програмування для вирішенні прикладних задач із різних предметних областей.
Завдання навчальної дисципліни: прищеплення уміння використання сучасних інформаційних технологій на основі найважливіших методів обробки інформації; формування системи знань з теорії алгоритмів, принципів організації алгоритмічних процесів та розуміння логіки процесів, форми їх реалізації; ознайомлення та оволодіння з методами, засобами, проблемами проектування, розробки та тестування програм мовою програмування, отримання результату та аналіз отриманого розв'язку.
Міждисциплінарні зв'язки: "Математика", "Вища математика", "Інформатика", "Інформатика та комп’ютерна техніка".
Як результат вивчення дисципліни здобувачі освіти повинні
знати:
- елементи теорії алгоритмів, процедурного та візуального програму-вання;
- загальні принципи побудови алгоритмів;
- основні алгоритмічні конструкції;
- етапи розв'язування задач за допомогою комп'ютера;
- типові способи моделювання;
- концепцію типів даних і операції над даними різних типів;
- концепцію структурного програмування;
- базові алгоритмічні конструкції (послідовність, розгалуження, цикл) та відповідні їм команди мовою програмування;
вміти:
- формалізувати прикладну задачу та інтерпретувати її в термінах програмування;
- розробляти алгоритми розв'язування типових математичних та прикладних задач;
- вибрати адекватний завданню метод реалізації типових алгоритмів обробки даних;
- складати лінійні, циклічні і розгалужені алгоритми з використанням простих і структурованих типів даних;
- описувати алгоритми розв'язування типових задач засобами графічних схем та мовою програмування;
- розробляти програмні коди з використанням середовища програмування;
- самостійно опановувати нові методи та технології розробки програм.
Структура навчальної дисципліни є орієнтовною. Під час складання навчальних програм викладачі навчальних закладів можуть вносити обгрунтовані зміни та доповнення в зміст програмного матеріалу і розподіл навчальних годин за темами в межах бюджету часу, відведеному навчальним планом на вивчення дисципліни.
Внесені зміни та доповнення до тематичного плану повинні бути обговорені на засіданні циклової комісії і затверджені заступником.
ОРІЄНТОВНА СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ