vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Положення про студентське самоврядування

Положення про студентське самоврядування

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ КОЛЕДЖ

МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

Затверджую

Директор коледжу

_________Л.М.Цимбалюк

«__»______________2017р.

 

ПОЛОЖЕННЯ

ПРО СТУДЕНТСЬКЕ САМОВРЯДУВАННЯ

ВОЗНЕСЕНСЬКОГО КОЛЕДЖУ

МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО АГРАРНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

 

 

Розглянуто та схвалено на засіданні

педагогічної ради коледжу від

«__»_____________2017р., протокол №_

 

РОЗДІЛ № 1

Загальні положення

 

1.1.   Самоврядування здобувачів освіти Вознесенського коледжу Миколаївського НАУ (далі –самоврядування здобувачів освіти) – це самостійна громадська діяльність здобувачів освіти  по реалізації функцій управління коледжем, які визначаються адміністрацією  і здійснюються здобувачами освіти коледжу.

1.2.   Самоврядування здобувачів освіти є важливим елементом удосконалення освітньо-виховного процесу. Його діяльність спрямована на інтенсифікацію процесів зростання соціальної активності у середовищі здобувачів освіти, ініціативності та відповідальності за доручені справи, а також сприяння гармонійному розвитку особистості здобувачів освіти, набуття ними якостей та навичок лідера, організатора, керівника.

1.3. Самоврядування здобувачів освіти виражає інтереси усіх здобувачів освіти коледжу, незалежно від раси, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, громадянства, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак.

1.4. Основна мета самоврядування здобувачів освіти – забезпечення виконання здобувачами освіти своїх обов’язків та захист їх прав та інтересів, зокрема стосовно організації освітнього процесу, а також надання їм можливості гармонійного творчого та інтелектуального розвитку.

1.5. Усі здобувачі освіти коледжу можуть бути обраними й обирати своїх представників до органів самоврядування здобувачів освіти.

1.6. Самоврядування здобувачів освіти діє на основі принципів добровільності, демократичності, законності та гласності.

1.7.  Самоврядування здобувачів освіти є незалежним від релігійних об’єднань, політичних партій та рухів.

1.8.  У своїй діяльності органи самоврядування здобувачів освіти керуються чинним законодавством України, в тому числі, Конституцією України, Законом України «Про освіту», Законом України «Про вищу освіту», нормативними документами Міністерства освіти і науки України, Положенням про Вознесенський коледж Миколаївського НАУ та цим Положенням, користуються допомогою і підтримкою адміністрації коледжу.

1.9. Самоврядування здобувачів освіти здійснюється на рівні академічної групи, курсу, відділення, гуртожитку, коледжу.

1.10.   Головною структурною одиницею системи самоврядування здобувачів освіти  на рівні коледжу є академічна група.

1.11. Діяльність старост академічних груп визначається Положенням про організацію освітньо - виховного процесу ВКМНАУ.

1.12. Рішення органів самоврядування здобувачів освіти мають дорадчий характер.

 

 

РОЗДІЛ № 2

Основні функції, завдання та напрями діяльності самоврядування здобувачів освіти

 

2.1.   Сприяє формуванню у здобувачів освіти коледжу патріотичних почуттів, поваги до України та коледжу, а також почуттів національної свідомості, гідності.

2.2.   Забезпечує захист прав та інтересів здобувачів освіти, сприяє задоволенню їх потреб у сфері навчання, побуту, оздоровлення, відпочинку тощо.

2.3.   Допомагає адміністрації коледжу в організації освітньо – виховного процесу  і сприяє його провадженню.

2.4.   Координує діяльність старост академічних груп.

2.5.   Здійснює контроль за дотриманням здобувачами освіти  дисципліни та правил внутрішнього розпорядку.

2.6.   Бере участь у роботі стипендіальних комісій з розподілу стипендіального фонду  із урахуванням їх соціальних проблем, досягнень у навчанні, громадській та науковій роботі, культурно – мистецькій, спортивній тощо.

2.7.   Сприяє створенню умов для вільного розвитку особистості здобувача освіти шляхом його залучення до різноманітних видів творчої діяльності – науково-дослідницької, технічної, культурної, громадської, спортивної тощо.

2.8.   Бере участь в організації дозвілля та відпочинку здобувачів освіти: проводить вечори відпочинку, конкурси, огляди, свята, конференції, спортивні заходи, тижні відділень тощо.

2.9.  Пропагує здоровий спосіб життя, запобігає скоєнню здобувачами освіти правопорушень, вживанню ними алкоголю, наркотиків, тютюну тощо.

2.10.   Залучає здобувачів освіти до участі в охороні громадського порядку на території коледжу та гуртожитку.

2.11.   Створює за узгодженням з адміністрацією  у встановленому чинним законодавством порядку різні гуртки, об’єднання, клуби за інтересами тощо.

2.12.   Сприяє створенню фондів, діяльність яких спрямована на популяризацію здорового способу життя, розвиток самоврядування здобувачів освіти, культури та спорту, підтримку навчальної, наукової діяльності здобувачів освіти, в тому числі міжнародної.

2.13.   Організовує співробітництво зі організаціями здобувачів освіти інших закладів освіти, представляє коледж у місцевих, регіональних, всеукраїнських і міжнародних молодіжних організаціях.

2.14.   Залучається до пошуку робочих місць для здобувачів освіти коледжу, сприяє працевлаштуванню випускників.

 

 

Розділ № 3 

Структура органів самоврядування здобувачів освіти коледжу

 

3.1. Самоврядування здобувачів освіти є правом здобувачів освіти коледжу самостійно вирішувати питання у межах Положення про Вознесенський коледж МНАУ, яке здійснюється через діяльність голови Ради здобувачів освіти та Ради здобувачів освіти коледжу.

3.2. Основними органами самоврядування здобувачів освіти коледжу є:

- загальні збори здобувачів освіти;

- Рада здобувачів освіти коледжу;

- Рада здобувачів освіти гуртожитку;

- Виборча комісія.

3.3. Робочі органи самоврядування здобувачів освіти – комісії.

3.4. Самоврядування у коледжі діє на трьох рівнях:

- група;

- відділення, гуртожиток;

- навчальний заклад.

 

 

Розділ № 4

Загальні збори

 

4.1.   Вищим органом самоврядування здобувачів освіти коледжу є загальні збори здобувачів освіти коледжу, які проводять не рідше одного разу на кварал.

4.2.   Загальні збори здобувачів освіти коледжу:

- Визначають структуру, склад, повноваження та порядок обрання  голови Ради здобувачів освіти та Ради здобувачів освіти коледжу;

- заслуховують звіт голови Ради здобувачів освіти та Ради здобувачів освіти коледжу;

- рішення загальних зборів приймається шляхом прямого голосування простою більшістю голосів присутніх здобувачів освіти.

4.3.   Про час та місце проведення загальних зборів здобувачів освіти повідомляють не пізніше, ніж за 7 робочих днів.

4.4.   Загальні збори є правомочними за наявності 2/3 здобувачів освіти.

 

 

Розділ № 5

Рада здобувачів освіти коледжу

 

5.1.  Спільно з адміністрацією організовує та контролює приймальну компанію;

5.2.  бере участь у розробці  комплексного плану на новий навчальний рік;

5.3.  спільно з адміністрацією  проводить роботу по виявленню та попередженню здобувачів освіти, які мають академічну заборгованість та пропуски занять без поважних причин;

5.4.  перевіряє дотримання здобувачами освіти санітарних норм, використання приміщень за призначенням, правил безпеки при користуванні електричними, газовими та іншими приладами, користування меблями та іншим інвентарем  згідно з типовими нормами;

5.5.  здійснює контроль за порядком та якістю роботи пунктів  харчування;

5.6.  виховує у здобувачів освіти бережливе ставлення до майна коледжу, організовує роботу з озеленення та благоустрою території, яка закріплена за закладом освіти, ремонту приміщень та інвентарю;

5.7.  контролює додержання  правил внутрішнього розпорядку в коледжі та організовує студентів на їх неухильне дотримання, проводить роз'яснювальну роботу з метою попередження правопорушень та порушень правил внутрішнього розпорядку;

5.8.  бере участь у підготовці коледжу до нового навчального року та його ремонті;

5.9.  організує відпочинок здобувачів освіти коледжу, пропагує здоровий спосіб життя.

5.10. До складу Ради здобувачів освіти коледжу входять: голова Ради здобувачів освіти коледжу, голова Ради здобувачів освіти гуртожитку, голови комісій, старости академічних груп, представники груп.

5.11. Рада здобувачів освіти на першому засіданні обирає голів відповідних комісій терміном на 1 рік шляхом голосування.

5.12. Засідання Ради здобувачів освіти коледжу проводиться не рідше одного разу на місяць.

5.13. Засідання Ради здобувачів освіти коледжу є правомочним, якщо на ньому присутні 2/3 її членів.

5.14. Рішення Ради здобувачів освіти коледжу приймається шляхом прямого голосування простою більшістю голосів присутніх членів Ради.

5.15. Рада здобувачів освіти коледжу здійснює свою роботу на громадських засадах.

5.16. Рада здобувачів освіти коледжу організовує роботу серед здобувачів освіти, пов'язану з  навчальною, виховною, культурно-масовою, фізкультурно-оздоровчою роботою. Кожним напрямком роботи  займається відповідна комісія Ради здобувачів освіти.

5.17. Рада здобувачів освіти коледжу має право:

- Порушувати питання перед адміністрацією  про поліпшення умов навчання та санітарно-гігієнічних норм;

- контролювати використання стипендіального фонду;

- клопотати перед адміністрацією  про притягнення до дисциплінарної відповідальності порушників правил внутрішнього розпорядку;

- звертатись до адміністрації  для отримання необхідної інформації з питань функціонування коледжу;

- застосовувати до порушників правил внутрішнього розпорядку заходи громадського впливу (зауваження, попередження, догана тощо).

5.18.    Рада здобувачів освіти коледжу зобов'язана:

- Сформувати  комісії, які забезпечують роботу Ради здобувачів освіти  за основними напрямами роботи та функціональними обов’язками;

- оперативно вирішувати поточні питання пов'язані з роботою комісій.

 

Розділ №6

Комісії

 

6.1. Комісії є робочими органами самоврядування здобувачів освіти у коледжі.

6.2. У коледжі діють такі комісії:

6.2.1. Соціально – правова комісія:

- Відстоювання прав здобувачів освіти перед адміністрацією коледжу;

- контроль за стипендіальним забезпеченням здобувачів освіти, призначенням іменних стипендій, преміюванням, наданням матеріальної допомоги;

- опіка соціально незахищених категорій здобувачів освіти, координація та оформлення всіх видів матеріальної допомоги та оздоровлення здобувачів освіти;

- участь у забезпеченні випускників першим робочим місцем.

 

  1. Інформаційна комісія:
  • Випуск газети, друк оголошень, створення буклетів;
  • оформлення інформаційного стенду;
  • наповнення веб-сайту коледжу;
  • проведення конкурсів стіннівок, санітарних бюлетенів;
  • забезпечення інформування здобувачів освіти коледжу про діяльність самоврядування здобувачів освіти;
  • створення літопису коледжу;

 

  1. Комісія з навчально – наукової роботи:

- Допомога в організації навчального процесу;

- аналіз успішності здобувачів освіти;

- організація груп взаємодопомоги в навчанні;

- аналіз роботи здобувачів освіти в гуртках, участі в олімпіадах;

- організація науково-дослідницької роботи.

 

  1. Спортивно – оздоровча комісія:
  • Сприяння в організації та діяльності спортивних секцій та клубів для здобувачів освіти;
  • організація спартакіад, чемпіонатів, спортивних змагань, свят фізичної культури та спорту в коледжі;

-    організація туристичних походів та екскурсій;

-    контроль за профілактикою захворюваності здобувачів освіти коледжу.

 

  1. Комісія з організації та проведення дозвілля:
  • Створення плану організації дозвілля здобувачів освіти;
  • організація та проведення виховних та культурно-мистецьких заходів коледжу;
  • створення клубів за інтересами;
  • художньо-естетичне виховання здобувачів освіти;
  • організація відвідування музеїв, виставок, концертів, вистав та ін.;
  • участь у роботі молодіжних міських організацій та клубів;
  • проведення оглядів художньої самодіяльності, конкурси;
  • участь в організації тижнів відділень.
  •  
    1. Комісія з контролю дисципліни та порядку:
  • Організація чергування здобувачів освіти і контроль за його виконанням;
  • контроль за відпрацюванням здобувачіми освіти пропущених занять;
  • організація та проведення заходів з питань попередження правопорушень;
  • організація груп чергування під час проведення поза аудиторних заходів.

 

  1. Соціально-побутова комісія:
  • організація контролю разом з адміністрацією та громадськими структурами за умовами проживання здобувачів освіти у гуртожитку;
  • залучення здобувачів освіти до трудової діяльності у вільний від навчання час;
  • клопотання перед адміністрацією коледжу про необхідність придбання обладнання, технічних та наочних засобів тощо;
  • участь у зберіганні обладнання, майна коледжу;
  • озеленення території коледжу та аудиторій;
  • волонтерська діяльність.
    1.  
  • Проводять роботу щодо захисту прав та інтересів здобувачів освіти;
  • спрямовують формуванню діяльності органів самоврядування на відділеннях та в гуртожитку, уртків, молодіжних громадських об’єднаннях, співпрацюють з ними;
  • організовують допомогу здобувачам освіти у пошуку роботи, ведуть профорієнтаційну діяльність серед здобувачів освіти, організовують культурно – масову і спортивно – оздоровчу роботу;
  • постійно інформують здобувачів освіти коледжу про свою діяльність за допомогою внутрішніх засобів масової інформації.
    1. Голови комісій:
  • Керують поточною роботою;
  • співпрацюють безпосередньо з органами самоврядування, міста, області, регіону;
  • виконують рішення голови Ради здобувачів освіти;
  • співпрацюють безпосередньо з Радою здобучів освіти коледжу;
  • очолюють керівництво відповідними комісіями на відділеннях, у гуртожитку, групах.
    1. При необхідності, за рішенням Ради здобувачів освіти, можуть створюватися інші комісії Ради.

 

Розділ № 7

Голова Ради здобувачів освіти

 

7.1. Обирається з числа здобувачів освіти  відносною більшістю прямим таємним голосуванням здобувачів освіти коледжу.

7.2. Реєстрація кандидатів на посаду голови Ради здобувачів освіти здійснюється Радою здобувачів освіти коледжу на підставі особистої заяви кандидата.

7.3. Обирається терміном на 1 рік.

7.4. Планує роботу Ради здобувачів освіти , проводить засідання і веде документацію Ради здобувачів освіти.

7.5.  Організує роботу комісій Ради здобувачів освіти.

7.6. Бере безпосередню участь у роботі педагогічної ради коледжу.

 

 

Розділ № 8

Староста академічної групи

 

8.1. Староста академічної групи (далі – староста групи) очолює академічну групу та представляє її у відносинах з адміністрацією, відділенням та Радою здобувачів освіти.

8.2. Староста групи є координатором самоврядування здобувачів освіти на рівні групи.

8.3. Посада старости групи є виборною.

8.4. Староста групи у своїй роботі підконтрольний та підзвітний академічній групи, куратору групи та Раді здобувачів освіти.

8.5. Загальний контроль за діяльністю старости групи у віднесеній до їх компетенції сферах здійснюють завідуючі відділенням та куратор академічної групи.

8.6. Правовий статус старости групи регулюється цим Положенням, іншими актами, прийнятими відповідно до норм цього Положення.

8.7. Обрання старости групи на посаду та позачергове припинення його повноважень.

8.7.1. Староста групи обирається на зборах академічної групи. Старостою групи може бути будь-який здобувач освіти академічної групи, який виявив бажання вступити на цю посаду.

8.7.2. Обрання старости групи на посаду у новоствореній групі відбувається відкритим голосуванням.

8.7.3. Збори групи є правомочними за наявності не менше двох третин від загальної кількості здобувачів освіти академічної групи.

8.7.4. Якщо подана лише одна кандидатура, для її обрання потрібні голоси більшості від складу академічної групи.

8.7.5. Якщо подано більш, як одну кандидатуру, для обрання старостою групи кандидат має набрати кількість голосів більшу, ніж будь-який інший кандидат. У випадку однакової кількості голосів вирішальним є голос куратора групи.

8.7.6. Якщо не подано жодної кандидатури, виконуючого обов’язки старости призначає куратор академічної групи.

8.7.7. Проведення виборів старости групи оформлюється наказом про призначення старости групи, за поданням куратора групи.

8.7.8. Староста групи обирається на увесь період існування академічної групи.

8.7.9. Повноваження старости групи розпочинаються з дня його обрання і закінчуються днем припинення існування академічної групи.

8.8. Повноваження старости групи достроково припиняються у разі:

- написання ним заяви на ім’я куратора академічної групи про складення повноважень старости;

-  відрахування старости групи;

-  неможливості виконувати свої повноваження за станом здоров’я;

-  прийняття на засіданні академічної групи не менш як двома третинами здобувачів освіти групи рішення про усунення старости групи з посади.

8.9. Староста групи може бути усунений достроково з посади рішенням зборів академічної групи за поданням не менш як однієї третини від кількості здобувачів освіти цієї групи. На такому засіданні головує куратор та голова Ради здобувачів освіти коледжу.

8.10. Подання не може ґрунтуватись на:

- невикористанні старостою групи своїх прав, хоча б і в інтересах групи, якщо при цьому не порушено жодного обов’язку;

-  особистій незгоді з правомірним волевиявленням старости групи.

- Рішення про усунення старости групи з посади приймається шляхом відкритого голосування. Для прийняття рішення про усунення старости групи  з посади потрібна наявність не менш як двох третин голосів від усього складу групи.

  1. перевиборів старости групи його повноваження виконує його заступник. У випадку якщо на перевиборах не буде подано жодної кандидатури, старостою групи оголошується заступник, про що складається відповідний протокол засідання академічної групи.
  2. старости групи мають бути проведені впродовж одного тижня з моменту припинення повноважень попереднього старости групи.
  3. старости групи проводяться за правилами обрання на цю посаду вперше.
  4. групи має право:
  • засідання академічної групи з будь-яких питань, які належать до компетенції засідання академічної групи;
  • иступати на засіданні Ради здобувачів освіти з ініціативами, пропонувати питання на обговорення, брати участь в їх обговоренні;
  • екомендувати здобувачів освіти групи для залучення до заходів наукового, культурно-масового, спортивного, благодійного характеру;
  • адавати викладачам пропозиції щодо проведення розширених семінарів, конференцій, «круглих столів», щодо запрошення на заняття інших викладачів, фахівців у відповідній спеціальності;
  • з іншими старостами груп одного курсу спільні дії, просити допомоги або надавати допомогу старостам у виконанні їхніх обов’язків;Мати доступ до всієї публічної інформації, що стосується навчального процесу у групі та на відділенні, змін у розкладі, звертатися до викладачів щодо роз’яснення питань освітнього процесу;
  • в межах своєї компетенції усні розпорядження, обов’язкові для всіх здобувачів освіти академічної групи;
  • від здобувачів освіти пред’явлення оригіналу документів, що посвідчують причину відсутності на лекціях та практичних заняттях, попереджаючи їх про наслідки ненадання цих документів;
  • бирати відомості про здобувача освіти (прізвище, ім’я, по батькові, адреси проживання, домашній та мобільний телефони, електронну адресу), за умови, якщо цей здобувач освіти дав попередню письмову згоду на обробку його персональних даних;
  • а власний розсуд обирати кандидатуру свого заступника, усувати його від виконання обов’язків – з призначенням нового заступника;
  • оручати здобувачам освіти виконання доручень від завідуючого вдділенням та викладачів, контролювати їх виконання.
    1. групи зобовязаний:
  • журнал обліку роботи академічної групи відповідно до правил його ведення;
  • а заняттях надавати у "Відомостях відвідування" встановленого зразка об'єктивні дані про присутність здобувачів освіти групи. Староста групи несе відповідальність за достовірність та правдивість заповнення відомостей і завіряє їх своїм підписом;
  • адавати  у "Відомості відвідування" у встановлений термін (разом із довідками встановленої форми про причини пропусків здобувачами освіти лекцій та практичних занять);
  • 'ясовувати причину тривалої (більше 3-х навчальних днів) відсутності здобувача освіти на заняттях та подавати офіційне повідомлення про це куратору групи;
  • прияти розвитку та вдосконаленню самоврядування здобувачів освіти;
  • всі дані про всіх здобувачів освіти групи (прізвище, ім’я та по батькові, домашню адресу, мобільний та домашній телефон (у випадку наявності), електронну адресу (у випадку наявності); подавати ці дані на вимогу завідуючого відділенням, куратора, голови Ради здобувачів освіти. Староста звільняється від цього обов'язку у разі, якщо здобувач освіти не надав йому письмової згоди на обробку персональних даних;
  • дразу після обрання на посаду призначити заступника, при необхідності – двох заступників (першого заступника і заступника), які виконують повноваження старости групи у випадку неможливості їх виконання ним самим;
  • ’являтися на кожне засідання Ради здобувачів освіти, робочих комісій Ради здобувачів освіти, або, в разі відсутності з поважних причин, забезпечувати присутність на засіданні свого заступника;
  • нформувати групу про всі питання поточного освітнього процесу – насамперед про зміни в розкладі занять, а також передавати анонси заходів наукового, культурно-масового, спортивного, благодійного, іншого характеру, які він отримує з офіційних джерел (у тому числі з офіційних сторінок у соціальних мережах);
  • иконувати доручення завідуючого відділенням та викладачів;
  • ідтримувати дисципліну та громадський порядок у групі, вимагаючи припиняти протиправну поведінку та порушення дисципліни;
  • а вимогу голови Ради здобувачів освіти, куратора академічної групи, а також більшості здобувачів освіти академічної групи звітувати про свою діяльність, участь у проведених заходах, проявлені ініціативи;
  • ередавати зауваження та пропозиції здобувачів освіти до Ради здобувачів освіти, завідуючого відділенням, викладачів.
    1. відповідальність старости академічної групи.
      1. старости групи можуть бути застосовані такі дисциплінарні стягнення:
  • попередження;
  • сунення з посади як дисциплінарне стягнення;
  • сне попередження застосовується до старости групи при одноразовому порушенні своїх обов’язків. Суб’єктами застосування усного попередження є: завідуючий відділенням, куратор групи.

8.16.2.  У випадку, якщо причина невиконання своїх обов’язків  є поважною (хвороба, відрядження, участь у заході, який проводиться самоврядуванням здобувачів освіти, загальному заході інша причина, яка може бути визнана поважною) та документально підтвердженою, дисциплінарне стягнення може бути скасоване.

8.16.3. Усунення з посади старости, як дисциплінарне стягнення може бути проведено зборами академічної групи за поданням завідуючого відділенням, куратора групи та за наявності згоди не менш як 2/3 від кількості здобувачів освіти академічної групи.

 

Розділ № 9

Голова Ради здобувачів освіти гуртожитку

9.1. Голову Ради гуртожитку обирають у вересні поточного року на загальних зборах мешканців гуртожитку строком на навчальний рік. Він несе відповідальність за стан освітньо-виховної роботи, збереження майна, додержання правил протипожежної безпеки та користуванням електроприладів в гуртожитку.

9.2. Голова Ради здобувачів освіти гуртожитку призначає заступника і секретаря.

9.3. У разі відсутності голови Ради гуртожитку всі його повноваження виконує заступник голови Ради.

9.4. Секретар Ради веде протоколи засідань, які зберігають впродовж трьох років.

9.5. Голова Ради гуртожитку безпосередньо підпорядковується голові Ради здобувачів освіти коледжу.

9.6. Голова Ради гуртожитку  може бути звільнений від виконання своїх обов’язків:

- за особистою заявою;

- зборами мешканців гуртожитку;

- відрахування з коледжу;

- за порушення ним встановленим цим Положенням норм.

9.7. Голова Ради гуртожитку зобов’язаний:

- слідкувати за виконанням мешканцями правил внутрішнього розпорядку та вимог санітарного режиму;

- брати активну участь в організації всіх заходів, що проводяться в гуртожитку відповідно до плану виховної роботи;

- забезпечувати виконання мешканцями гуртожитку вимог і рішень самоврядування здобувачів освіти, вихователя, коменданта;

- залучати мешканців гуртожитку до участі у генеральному прибиранні в гуртожитку та на закріпленій території, слідкувати за своєчасним прибиранням жилих кімнат, кухонь та службових приміщень, за дбайливим ставленням до майна гуртожитку;

- спрямовувати роботу старост блоків, контролювати виконання ними своїх обов’язків;

9.8. Голова Ради в гуртожитку працює під безпосереднім керівництвом Голови Ради здобувачів освіти коледжу та вихователя гуртожитку і звітує про роботу раз на місяць перед вихователем гуртожитку та раз в семестр перед Радою здобувачів освіти коледжу.

 

Розділ № 10

Порядок формування органів самоврядування здобувачів освіти

10.1. Органи самоврядування здобувачів освіти формуються шляхом проведення виборів.

10.2. Кандидатом до органів самоврядування  є здобувач освіти коледжу. Кандидат може бути самовисуванцем чи висуватися від академічної групи.

10.3. Рада здобувачів освіти коледжу обирається у відповідності: 1 делегат від кожної академічної групи.

10.4. Виборчий процес здійснюється на засадах:

-  законності та заборони незаконного втручання будь-кого у цей процес;

-  гласності і відкритості виборчого процесу;

- неупередженості до кандидатів з боку адміністрації коледжу, громадських організацій;

- свободи передвиборної агітації, рівних можливостей доступу до засобів масової інформації;

- рівності всіх кандидатів.

 

Розділ № 11

Умови діяльності органів самоврядування здобувачів освіти

 

11.1.   Рада здобувачів освіти ВКМНАУ є вищим органом самоврядування здобувачів освіти з реалізації самостійної громадської діяльності здобувачів освіти коледжу.

11.2.   Фінансування діяльності органів самоврядування здобувачів освіти здійснюється за рахунок коштів:

-       спонсорських коштів;

-       коштів або майна, які надходять безоплатно або у вигляді безповоротної фінансової допомоги або добровільних пожертвувань;

11.3.   Адміністрація коледжу всебічно сприяє роботі органам самоврядування здобувачів освіти на всіх рівнях.

11.4.   Директор коледжу своїм розпорядженнями надає органам самоврядування здобувачів освіти у безоплатне користування приміщення з телефонним зв'язком (у межах міста), доступом до  мережі Інтернет, а також необхідне майно, оргтехніку та витратні матеріали до неї, необхідну нормативну документацію.

11.5.   Адміністрація коледжу надає органам самоврядування здобувачів освіти приміщення та необхідні технічні засоби для проведення заходів, пов'язаних з їх діяльністю.

 

Розділ № 12

Додаткові положення

 

12.1.   Це положення та будь-які зміни і доповнення до нього стають правомірними після їх ухвалення загальними зборами здобувачів освіти коледжу.

12.2.   Пропозиції щодо змін і доповнень до Положення можуть вноситись адміністрацією коледжу та Радою здобувачів освіти.

12.3.   У ході роботи, з метою оперативного покращення процесу організації самоврядування в коледжі, Рада здобувачів освіти може приймати окремі документи, що не виходять за рамки цього Положення.