vkmnau
ГОЛОВНА НОВИНИ РОЗКЛАД ЗМІНИ ДО РОЗКЛАДУ БІБЛІОТЕКА СТУДЕНТУ КОНТАКТИ
Увiйти
Ласкаво просимо
Вознесенський коледж МНАУ радий вiтати тебе сайтi. Зареєструйся або увiйди в свiй аккаунт i вiдкрий для себе можливiсть знаймоств та спiлкування з iншими студентами, або друзями
Зареєструватися
Вхiд
Забули пароль?
Увiйти
Реєстрація
Далі
Реєстрація
Зареєструватися
Тести фахового випробування з права

Тести фахового випробування з права

Тести з дисципліни «Діловодство»

?1

Дайте вірне визначення поняттю «документ».

-Дані про оточуюче середовище, що сприймаються людиною чи технічним пристроєм

+Матеріальний об'єкт з інформацією, закріпленою створеним людиною способом для передачі її у часі і просторі

-Схема побудови комплексу документів

-Папір формату А4 з нанесеною на ньому постійною інформацією і місцем для змінної

?2

Вкажіть місце розміщення на папері формату А4 реквізиту «зображення емблеми організації».

+В лівому кутку на рівні назви організації

+На верхньому полі, посередині

-У правому верхньому кутку

-На нижньому полі, посередині

?3

Встановіть, що відображає реквізит «резолюція».

-Зміст тексту документа

+Результат розгляду документа керівником

-Результат виконання документа

-Відмітку про погодження документа

?4

Визначте, які типи бланків службових документів встановлює ДСТУ 4163-2003

+Бланк листа, бланк загальний, бланк конкретного виду документа

-Бланк листа, спеціальний бланк, бланк конкретного виду документа

-Бланк службового виду документа, бланк листа, бланк загальний

-Бланк листа, бланк загальний, бланк спеціальний

?5

Оберіть вірну відповідь

+Реквізити бланків службових документів треба розміщувати одним із способів: сцентрованим, прапоровим

-Реквізити бланків службових документів треба розміщувати сцентрованим способом

-Реквізити бланків службових документів треба розміщувати прапоровим способом

-Реквізити службових документів треба розміщувати одним із способів: сцентрованим, прапоровим

?6

Встановіть реквізит, який проставляється тільки в бланках для листа.

-Найменування структурного підрозділу

-Місце складання

+Довідкові дані про організацію-автора

-Заголовок

-Назва виду документа

?7

Виберіть з переліку важливий елемент документу, який є обов'язковим для будь-яких документів, виконуваних на аркуші формату А4, текст яких перевищує 10 рядків

-Резолюція

+3аголовок до тексту

-Відмітка про засвідчення копії

-Адресат

?8

Вкажіть, яким реквізитом оформлюється узгодження документа всередині установи.

-Грифом затвердження

-Грифом узгодження

+Візою

-Резолюцією

?9

Встановіть випадки проставлення реквізиту «печатка».

-Виключно на документах, які посвідчують права осіб

+На документах, які входять до спеціального переліку

-На всіх вихідних документах

-Правильна відповідь не названа

?10

Виокремте обов'язковий реквізит, який відсутній лише у службовому листі.

-Заголовок

-Відмітка про контроль

+Назва виду документа

-Прізвище виконавця та номер його телефону

?11

Вкажіть відмінок, в якому проставляють на службових документах найменування автора (реквізити 6,7,8 ).

+У називному відмінку

-У родовому відмінку

-У давальному відмінку

-Відмінок не має значення

?12

Можна використовувати такі варіанти розташованості реквізитів бланків службових документів

-кутовий, поздовжній, центрований

+кутовий прапоровий

+поздовжній сцентрований

-прапоровий, кутовий, поздовжній

+кутовий сцентрований

?13

Визначте, що з перелікованого відповідає повній назві ДСТУ 4163

- «Національний стандарт України. Уніфікована система організаційно-розпорядчих документів»

- «Національний стандарт України. Уніфікована система організаційно-розпорядчих документів»

+ «Уніфікована система організаційно-розпорядчих документів. Вимоги до оформлювання документів»

- «Вимоги до оформлювання організаційно-розпорядчих документів»

?14

Оберіть вірну відповідь

-Код організації проставляють за ДК 010 після реквізиту довідкові дані про організацію

+Код організації проставляють за  ЄДРПОУ після реквізиту довідкові дані про організацію

+Код форми документа (якщо він є) проставляють згідно з ДК 010 вище реквізиту назва виду документа

-Код форми документа (якщо він є) проставляють згідно з ЄДРПОУ  вище реквізиту назва виду документа

?15

Закінчіть речення «Відмітка про виконання документа та направлення його до справи…

-містить такі дані: «До справи», номер справи, в якій документ буде зберігатися, посилання на дату і номер документа про його виконання, назву посади і підпис виконавця

+містить такі дані: «До справи », номер справи, в якій документ буде зберігатися, посилання на дату і номер документа про його виконання, дату направлення документа до справи, назву посади і підпис виконавця

-містить такі дані: «До справи», номер справи, в якій документ буде зберігатися, дату направлення документа до справи, назву посади і підпис виконавця, посада керівника установи

?16

Примірна інструкція з діловодства у міністерствах, центральних і місцевих органах влади від 30.11.2011  містить такі дані:

+приймання, розгляд і реєстрація документів

+порядок складання та оформлення службових документів

+порядок оброблення та надсилання службових документів

+організація контролю за виконанням документів

+складання номенклатур і формування справ

+підготовка справ до зберігання і використання

-робота із зверненнями громадян

-відповідальність за розголошення конфіденційної інформації

-перелік документів, що мають гриф «секретно»

?17

Зазначте в яких документах проставляється реквізит: посилання на дату та індекс вхідного документа.

-Протоколах

-Довідках

+Службових листах

-Наказах

?18

Визначте, що з названого відповідає поняттю «Документ, адресований керівникові, що вміщає викладення якого-небудь питання  з висновками та пропозиціями».

-Пояснювальна записка

+Доповідна записка

-Наказ

-Службовий лист

?19

Вкажіть на якому форматі паперу виконуються службові документи.

-А2

+А4

+А5

-А3

?20

Вкажіть, які складові частини входять до 23 реквізиту (підпис).

-Найменування посади, підпис, розшифрування підпису, дата

+Найменування посади, підпис, розшифрування підпису

-Найменування посади, підпис, розшифрування підпису, печатка

-Найменування організації, найменування посади, підпис, розшифрування підпису

?21

Закінчіть речення «Відмітка про засвідчення копії документа проставляється нижче реквізиту «підпис» і складають зі слів…

+«Згідно з оригіналом», назви посади, підпису, розшифровки підпису, дати засвідчення копії

-«Вірно», назви посади, підпису, розшифровки підпису, дати засвідчення копії

-«Згідно», назви посади, підпису, прізвища виконавця, дати засвідчення копії

-«Згідно з оригіналом», назви посади, прізвища виконавця,  дати засвідчення копії

?22

Визначте, що з названого відображає характер доповідної записки.

-Ініціативна, особиста, інформативна,  звітна

+Ініціативна, інформаційна, звітна

-Індивідуальна, інформаційна, звітна

-Ініціативна, інформаційна, зовнішня

?23

Визначте, що з названого відповідає відповідно оформленому реквізиту

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ №45 від  06.12.2012

-затвердження службового документа посадовою особою

+затвердження документа, що проводиться іншим документом

-візування документа відповідною посадовою особою

-узгодження документа, що проводиться іншим документом

?24

Встановіть, в якому вигляді оформлюються уніфіковані тексти службових документів.

-суцільного складного тексту

-суцільного складного тексту, трафарету, анкети, таблиці

+суцільного складного тексту, трафарету, анкети, таблиці та у їх поєднанні

- суцільного складного тексту, трафарету, анкети, таблиці, бланку

?25

Оберіть вірну відповідь

-датою наказу є дата його створення

+датою наказу є дата його підписання

-датою акта є дата його підписання

+датою акта є дата події, зафіксованої в акті

+датою службового листа є  дата його відправлення

-датою службового листа є дата його створення

+датою протоколу є дата проведення засідання колегіального органу

-датою протоколу є дата його оформлення

?26

Закінчіть речення «Керівник за допомогою організаційних документів…

-здійснює звільнення та призначення на посаду працівників

+визначає права та обов’язки працівників, положення структурних підрозділів

-доводить до відому працівників свої розпорядження

-інформує працівників про проведення тих чи інших дій

?27

Встановіть, хто є автором службового листа?

+посадова особа, яка надсилає службовий документ

+організація, підприємство, від імені якого надсилається документ

-виконавець, який готував документ

-особа, яка відправила службовий лист

?28

Встановіть відповідність між видом службового документа та визначенням «Документ, складений однією або кількома особами, що підтверджує будь-які встановлені факти або події»

-доповідна записка

-довідка

+акт

-службовий лист

-протокол

?29

Вкажіть групи протоколів

-типові, індивідуальні

-повні, короткі, конкретні

+повні, стислі, стенографічні

-повні, стислі, стенографічні, електронні

?30

Визначте, що з названого відповідає документу, в якому визначаються організаційні положення, права та обов’язки працівника

-положення про структурний підрозділ

-правила внутрішнього трудового розпорядку

-статут

+посадова інструкція

-наказ про особовий склад

?31

Реквізит «печатка»

-повинна охоплювати прізвище та ініціали керівника

+в деяких випадках проставляється перед посадою керівника

+повинна охоплювати останні кілька літер найменування особи, що підписала документ

-проставляється під реквізитом «підпис»

?32

Встановіть, яка з частин тексту наказу із загальних питань є обов’язковою

-констатуюча

-розпорядча

+обидві

?33

Вкажіть вірне твердження

-розпорядча частина наказу із загальних питань обов’язково містить посаду і прізвище виконавця, зміст дії та термін виконання

+розпорядча частина наказу із загальних питань містить посаду і прізвище виконавця, зміст дії та термін виконання, в певних випадках термін виконання або посада і прізвище виконавця може опускатися

- розпорядча частина наказу із загальних питань  містить зміст дії, виконавець зазначається в останньому пункті розпорядчої частини

?34

Зазначте в якому з перелікованих документів існують такі постійні складові частини тексту: голова, секретар, присутні, порядок денний

+протокол

-акт

-довідка

-рішення

?35

Оберіть дієслово, що поєднує констатуючу та розпорядчу частину розпорядження

-ухвалив

-вирішив

-наказую

+пропоную

+зобов’язую

?36

Зазначте, який із перелікованих службових документів повинен мати інформацію про наявність додатків

-протокол

-гарантійний лист

-акт

+супровідний лист

-лист-відповідь

?37

Останнім пунктом розпорядчої частини наказу із загальних питань, розпорядження, рішення зазначаються:

-зміст дії

-посада та прізвище виконавця

-підстава складання (документ)

-відмітка про ознайомлення з документом

+посада та прізвище особи, що контролює виконання документа

?38

Слова слухали, виступили, ухвалили у протоколі пишуться:

-курсивом з нового рядка, з двокрапкою в кінці

-великими літерами з нового рядка, посередині з крапкою в кінці

-великими літерами з нового рядка, з двокрапкою в кінці

+великими літерами з нового рядка,  двокрапкою в кінці, з нумерацією перед словом «слухали»

?39

Вкажіть документи, що мають реквізит адресат:

-акт

-довідка особистого характеру

+довідка службового характеру

+гарантійний лист

-протокол

-наказ

+телеграма

?40

Розміри полів службових документів, встановлені ДСТУ 4163

-ліве-20мм, праве-10 мм, верхнє-10 мм, нижнє-10 мм

-ліве-30мм, праве-15 мм, верхнє-10 мм, нижнє-10 мм

+ліве-30мм, праве-10 мм, верхнє-20 мм, нижнє-20 мм

-ліве-20мм, праве-10 мм, верхнє-20 мм, нижнє-20 мм

?41

Довідкові дані про організацію (9 реквізит) містять:

+поштову адресу, номер телефону, рахунку у банку, адресу електронної пошти

-прізвище, ініціали керівника, поштову адресу, номер телефону, рахунку у банку, адресу електронної пошти

-назву організації, прізвище, ініціали керівника, поштову адресу, номер телефону, рахунку у банку, адресу електронної пошти

-поштову адресу, номер телефону,  адресу електронної пошти

?42

Дата документа може проставлятися таким способом:

-дванадцятого лютого 2013 року

-12 серпня 2012

-04.12.12

+07.10.2012

+ 8 серпня 2012 року

+2012.04.10

?43

Реквізит «заголовок до тексту» це-

+короткий зміст тексту, щоб швидко з’ясувати, про що йдеться мова у тексті, проставляється до тексту, що перевищує 10 рядків

-короткий зміст тексту, щоб швидко з’ясувати, про що йдеться мова у тексті, проставляється завжди

-відповідає назві документа за ДК10, пишеться великими літерами

-відповідає назві документа за ДК10, пишеться курсивом

?44

У реквізиті «підпис» назва організації в найменування посади не вноситься у випадку

+оформлення документа на бланку організації

-підписання документа кількома особами

-назва організації в найменуванні посади повинна бути постійно

-якщо підписи проставляються на одному рівні

?45

На якi групи поділяють органiзацiйно-розпорядчу документацію за функціональною ознакою?
+органiзацiйну, розпорядчу, довiдково-iнформацiйну
-органiзацiйну, розпорядчу, спеціальну
-довідкову, iнформацiйну, органiзацiйну, розпорядчу

-органiзацiйну, розпорядчу, ініціативну, довiдково-iнформацiйну
?46

Коли вступає в силу наказ?
+З моменту пiдписання
-З моменту затвердження
-З моменту узгодження

-З моменту реєстрації
?47

Як класифiкуються накази за змiстом?
+Накази із загальних питань та за особовим складом
-Накази нормативнi та iндивiдуальнi
-Накази з основної дiяльностi та ініціативні

?48

Що є датою посадової iнструкцii?
+Дата затвердження
-Дата пiдписання
-Дата події, яка в нiй зафiксована
?49

Вкажіть службовий лист, текст якого починається зі слів «направляємо», «повертаємо», «додаємо»

-гарантійний лист

-лист-запит

-інформаційний лист

-циркулярний лист

+супровідний лист

?50

Відмінність довідки особистого характеру від довідки службового характеру:

+заголовок до тексту та адресат відсутні

+оформлення переважно на папері формату А5

-проставляється підпис секретаря

-включає інформацію службового характеру

-заголовок до тексту має скорочену форму

+адресування зазначається в тексті

?51

Номенклатура справ – це…

+систематизований перелік заголовків справ, які заводять в організації із указівкою термінів їх збереження, оформлена  у  встановленому порядку
-угруповання  виконаних  документів   у   справи відповідно  до  номенклатури  справ
-фіксація  факту  створення  чи  надходження документа шляхом проставлення на ньому індексу
?52

Розрізняють  три  види  номенклатури  справ:

-загальна, типова, зразкова

+типова, зразкова і номенклатура для організації

-типова, номенклатура для організації, спеціальна

?53

Типова номенклатура справ складається  для …

-усіх приватних підприємств із указівкою їхнього індексу і носить рекомендаційний характер
-усіх державних організацій не однорідних по характеру діяльності
+однорідних  по  характеру діяльності і структурі організацій
?54
Типові  і  зразкові   номенклатури   справ   розробляються …
+службами документаційного забезпечення  міністерств  і  відомств

-Центральною експертною комісією міністерства

-підприємствами та організаціями,  що  мають  підвідомчу  мережу

?55

Документообіг— це

-систематизований перелік найменування справ, що заводять в організації з вказанням строків іх зберігання

-віднесення виконаних документів до певної справи та систематизація документів всередині його

+рух документів в організація з моменту їх отримання або створення до завершення виконання або відправки

?56

По відношенню до апарату управління розрізняють потоки…

+вхідних, вихідних і внутрішніх документів

-розпорядчих, довідкових і кадрових документів

-документів структурних підрозділів

?57

До числа основних параметрів потоків, що враховуються при організації документообігу, відносяться:

+напрям потоку

-дата потоку

+об'єм потоку

+структура потоку

+режим потоку

?58

При русі вхідних документів виконуються наступні операції:

+прийом вхідних документів, початкова обробка, попередній розгляд, реєстрація, розгляд документів керівництвом, виконання

-прийом вхідних документів, реєстрація, виконання

-приймання, попередній розгляд і розподіл, розгляд керівництвом, виконання, направлення до архіву

?59

Незалежно від адресата вхідна кореспонденція в установі ІV категорії передається:

-вахтеру

+секретарю

-керівнику

-виконавцю

?60

Обкладинка справ постійного і тривалого строків зберігання оформляється:

+за формою, встановленою правилами роботи архіву

+за формою, встановленою інструкцією з діловодства

-за формою, встановленою положенням про структурний підрозділ

-за вільною формою

?61

Початкова обробка кореспонденції необхідна для:

+перевірки правильності доставки

-визначення помилок в оформленні документу, що перешкоджають його виконанню

+перевірка цілісності вкладень до конверту

-визначення якості складання документів підвідомчих організацій

?62

Конверти, що надійшли в організацію з поміткою «особисто»:

-повинні розпечатуватися на загальних підставах

+повинні передаватися адресатові

+якщо вкладення має службовий характер, адресат повертає документ на реєстрацію

-секретар керується вказівкою керівника

?63

Головна мета попереднього розгляду документів —

-реєстрація документа

-розконвертування кореспонденції

+всебічна оцінка документа, здійснення розподілу документів

?64

Залежно від обсягу документообігу розраховуються:

-кількість працівників організації

+кількість співробітників СДЗ

+кількість та вид оргтехніки

+категорія установи

-вид та кількість документів кожного потоку

?65

Обов’язковій реєстрації підлягають

-усі внутрішні, зовнішні документи без вийнятку

+усі внутрішні, вхідні, вихідні документи, крім зазначених у спеціальному переліку

-усі вхідні, вихідні документи, внутрішні документи реєстрації не підлягають

-тільки спеціальні документи (кадрові, юридичні, фінансові та інші)

?66

У процесі попереднього розгляду документів також з'ясовують:

-чи є відповідні записи  в журналі реєстрацій

+чи немає помилок в оформленні документа, що виключають можливість його виконання

-чи відповідають ці документи  реальності

+якість складання документів підвідомчих організацій

?67

Розглядають вхідні документи, як правило:

-в десятиденний строк

-в місячний строк

+в день їх отримання

-коли присутній виконавець

?68

Результати розгляду документів керівниками відображаються:

+в резолюції

-у відмітці про виконання документа і направлення його до справи

-в реквізиті «гриф затвердження»

-в реквізиті «гриф погодження»

?69

При необхідності хід виконання документа фіксується на:

-на оборотній стороні вхідного документа

-окремому аркуші

+оборотній стороні реєстраційної картки

-документ виконувати не обов’язково

?70

Від моменту надходження до виконавця до завершення роботи документ знаходиться в:

-архіві

-секретаря

+його робочій папці

-керівника

?71

Проходження вихідних документів в установі включає:

+за необхідністю: складання проекту документа, його виготовлення, узгодження,  візування, реєстацію і відправку

-в обов’язковому порядку і послідовності: складання проекту документа, його виготовлення, узгодження,  візування, реєстацію і відправку

-кожна організація встановлює свої правила проходження документів

?72

Підготовлений проект вихідного документа направляють:

-на зберігання в архів

-в папку для оперативного зберігання

+на підпис керівнику установи

-секретарю для реєстрації

?73

Після реєстрації підписані вихідні документи передаються в:

+експедицію

-архів

-керівнику

-секретарю

?74

Реєструються внутрішні документи:

-після винесення їх на обговорення

-після перевірки комісією

+після їх розгляду керівництвом

?75

До принципів індексації документів відносяться:

+кожна організація встановлює свою систему індексації, дотримуючись загальних правил

-усі організації керуються однією системою індексації

-кожна організація встановлює свої правила індексації

?76

Обсяг документообігу це

+кількість документів, що поступили в організацію і створені нею за певний період

-рух документів в організації з моменту створення до виконання

-кількість вхідних документів, що вже виконані

?77

Усі службові документи з часу створення і до передачі в архів зберігаються у:

-керівника установи

+канцелярії, або за місцем їх формування у справах

-робочій теці виконавця

-після виконання документи знищують

?78

Справа вважається заведеною з моменту:

+занесення до неї першого виконаного документу

-з моменту її підшивання

-занесення до неї останнього документу

-підписання титульного листа та присвоєння їй номера

?79

На корінцях обкладинок справи (папок-скорозшивачів) зазначаються:

-номер справи (1,2,3..)

+індекси справ за номенклатурою

-назва структурного підрозділу

?80

Видача справ для тимчасового користування стороннім установам здійснюється:

-без перешкод

-з  дозволу автора

+з дозволу керівника

?81

Зведена номенклатура справ організації формується:

+з номенклатур справ структурних підрозділів

-з номенклатур справ минулих років

-підшивкою номенклатур справ минулих років

?82

Які графи має оформлена зведена номенклатура справ?

-індекс справи, заголовок справи

-кількість справ, томів

-строк зберігання справ, примітка

+всі відповіді вірні

?83

Зведена номенклатура справ підлягає повторному перескладанню та перепогодженню кожні:

-3 роки

+5 років

-7 років

?84

Зведена номенклатура справ складається у:

-1 примірнику

+3-4 примірниках

-5 примірниках

?85

Формування справи – це

-систематизація документів у справі у певному порядку

-підшивка справи у цупкий папір, нумерація аркушів, долучення опису справи

+віднесення виконаних документів до певної справи та систематизація документів всередині її

?86

Існує систематизація документів у справах у:

-хронологічному, алфавітному порядку

-логічному, кореспондентському порядку

+всі відповіді вірні

?87

Під час повного оформлення справа не повинна вміщати більше:

-100 аркушів

+250 аркушів

-кількість сторінок справи не нормується

-280 аркушів

?88

Розпорядчі документи разом з додатками групуються у справи:

+за їх характером і хронологією

-в алфавітному і логічному порядку

-додатки групуються окремо

-за кореспондентською ознакою

?89

Реєстрація вихідних документів здійснюється

+ після розгляду документа керівником

-до розгляду документа керівником

-під час розгляду документа керівником

?90

Протоколи групуються в справи у:

-алфавітному порядку

-кореспондентському порядку

+хронологічному порядку

?91

Довідки з місця проживання, медичні довідки про стан здоров'я та інші аналогічні документи групуються в:

+окремі справи тимчасового зберігання і до особових справ не включаються

-особові справи постійного зберігання

-папку для знищення

?92

Закінчені діловодством справи постійного, тривалого (понад 10 років) строків зберігання повинні:

-передаватися до міського державного архіву для наступного зберігання

+здаватися в архівний підрозділ установи для наступного зберігання та використання

-зберігатися за місцем формування 10 років

?93

Підготовка документів до передачі в архів організації включає:

-експертизу цінності документів,  оформлення справ

-складання описів справ,  передачу справ до архіву

+всі відповіді вірні

?94

Визначення цінності документів з метою встановлення строків іх зберігання і відбору іх на державне зберігання- це:

+експертиза цінності документів

-архівна експертиза документів

-експертиза вартості документів

-державна експертиза документів

?95

За результатами експертизи цінності документів складають:

-номенклатуру справ, описи справ тривалого і постійного зберігання,

+описи справ постійного і тривалого зберігання, акт на знищення документів тимчасового зберігання

-описи справ постійного і тимчасового зберігання

-акт на знищення документів тривалого зберігання

?96

Зведений опис справ організації формується з:

-граф аналогічних номенклатурі справ

+описів справ структурних підрозділів

-розділів, що відповідають назві структурного підрозділу

?97

Описи справ постійного зберігання складаються у:

-2-х примірниках

-3-х примірниках

+4-х примірниках

?98

Описи справ тимчасового зберігання складаються у:

+2-х примірниках

-3-х примірниках

-4-х примірниках

?99

Залежно від строків зберігання документів проводиться:

-повне оформлення справ незалежно від строків зберігання

-підшивка усіх справ у скорозшивачі

+повне або часткове оформлення справ

?100

Реєстраційно-контрольні картки для реєстрації документів рекомендовано використовувати:

- тільки у організаціях з великим обсягом документообігу

+якщо кількість документів складає понад 600 за рік

-у організаціях з малим обсягом документообігу