Популярнi новини:
Увага!!! Стартувала реєстрація на НМТ-2025!!!
Семінарське заняття з освітнього компонента Підприємницька діяльність
Онлайн заняття із освітнього компонента Захист України «Інформаційна війна: як не стати жертвою маніпуляцій, пропаганди та фейків»
Заняття за участі представника Служби безпеки України
ЗВІТ директора коледжу
про виконання заходів із Програми
реалізації Концепції розвитку Миколаївського національного аграрного університету
( для Вознесенського коледжу Миколаївського НАУ)
на період 2016-2023 р., включених до річного ( 2020 р.) та поточного плану роботи Вознесенського коледжу Миколаївського національного аграрного університету
Розвиток освітньої діяльності коледжу |
|||
№ п/п |
Заходи |
Термін виконання |
Результат |
1. |
Створити внутрішню постійно діючу систему забезпечення якості освіти, яка передбачає: розробку і реалізацію процедур моніторингу освітніх програм підготовки, незалежного оцінювання здобувачів вищої освіти на основі чітких і оприлюднених критеріїв після завершення кожного року навчання за вибірковим принципом, оцінювання якості освітньої діяльності педагогічних працівників здобувачами вищої освіти за чіткими і оприлюдненими критеріями. Оцінку забезпечення системи якості освіти в коледжі може проводити постійно діюча комісія (не менше ніж 2 рази на рік). |
2 рази на рік
|
Виконано: Створенням внутрішньої постійно діючої системи забезпечення якості освіти в коледжі займається Методична рада коледжу, склад якої затверджується щорічно наказом директора коледжу ( серпень 2020 р.). Моніторинг якості знань здобувачів освіти проводиться два рази на рік, шляхом проведення обов’язкових директорських контрольних робіт, результати якого розглядаються на засіданні Методичної ради коледжу. Також розглядаються і результати незалежного зовнішнього оцінювання здобувачів освіти ІІ курсів. Оцінювання якості освітньої діяльності педагогічних працівників здобувачами освіти здійснюється щорічно після закінчення першого навчального семестру шляхом анкетування здобувачів освіти. |
2. |
Здійснювати постійний моніторинг та аналіз з метою вдосконалення баз виробничих практик та розширення можливостей для навчання і стажування здобувачів вищої освіти |
Постійно
|
Виконано: Щорічно проводиться оновлення баз виробничих практик після вивчення та аналізу їх результатів. Після закінчення виробничих практик проводяться конференції, де здобувачі освіти обмінюються досвідом та враженнями, а завідувачі відділень за результатами проведеного моніторингу коригують списки баз практик. |
3. |
Формувати людський капітал, його розвиток, поширення регіональної вищої освіти через регіональне замовлення |
2020 р.
|
Виконано: На сьогодні потреби в регіональному замовленні коледж не має, обсяги державного замовлення покривають потреби закладу освіти. |
4. |
Зберегти коледж в структурі Університету |
2019-2020
|
Виконано. |
5. |
Поліпшувати матеріально-технічну базу Вознесенського коледжу МНАУ |
2020 р.
|
Виконано в межах здійсненого фінансування Проведено ремонт системи водогону в гуртожитку коледжу. Встановлено комерційний вузол обліку газу в спорткомплексі коледжу. |
6. |
Започаткувати інтегровані курси, відкрити нові спеціальності , які мають попит у регіоні та запровадити дуальну форму здобуття освіти |
2020 р.
|
Виконано: У співпраці з Вознесенським міськрайонним центром зайнятості на базі коледжу регулярно проводяться курси для безробітних на тему: «Бізнес – планування». За дуальною формою здобуття освіти в коледжі навчається 5 студентів. |
7. |
Забезпечити реалізацію ступеневої освіти: коледжі МНАУ - Університет |
2019-2020
|
Виконано: Ступенева освіта коледж – університет діє. В 2019р. більше 40 випускників коледжу продовжили навчання в університеті. |
8. |
Формувати і вдосконалювати навчальні плани Вознесенського коледжу МНАУ відповідно до навчальних програм із підготовки бакалаврів Миколаївським національним аграрним університетом |
2019-2020
|
Виконано: Спільно з кафедрами Університету розроблені та впроваджені в освітній процес інтегровані навчальні плани для реалізації ступеневої освіти зі споріднених спеціальностей |
9. |
Забезпечити практичне навчання здобувачів вищої освіти Вознесенського коледжу МНАУ у лабораторіях Університету. |
03.2020 р.
|
Виконано: Щорічно на базі навчального банку Університету студенти економічних спеціальностей коледжу проходять навчальну практику |
10. |
Постійно проводити моніторинг нових спеціальностей на ринку праці з метою подальшого їхнього ліцензування |
2020 р.
|
Виконано: проводиться постійний моніторинг нових спеціальностей на ринку праці з метою подальшого їхнього ліцензування |
11. |
Формувати у Вознесенському коледжі МНАУ висококваліфікований викладацький склад та створити умови для постійного підвищення рівня кваліфікації і участі у дослідницькій роботі |
2019-2020 н.р.
|
Виконано: Коледж співпрацює з Національною академією педагогічних наук України ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» стосовно підвищення кваліфікації викладачів коледжу. В 2019 році проведено підвищення кваліфікації 6 викладачів, в 2020 році – 19 викладачів.
|
Удосконалення структури наукових досліджень |
|||
1. |
Запровадити у Вознесенському коледжі МНАУ курси інноваційного підприємництва для всіх спеціальностей із залученням до викладання успішних підприємців |
2019-2020 н.р.
|
Виконано: В травні 2020р. для студентів коледжу проведена презентація програми U – inn 2.0: RELOAD за участі представника громадської організації «Агенство Економічного Розвитку» (U – inn 2.0: RELOAD – це програма розвитку молодіжних інновацій, технологічних та креативних рішень для сприяння доброчесності та інклюзивності в регіонах України). В квітні 2020 р. керівником організації «Інноваційний кластер «Регіональний інноваційний HUB»» був проведений семінар - презентація на тему «Стартап рух: бізнес в Україні та за кордоном» (інноваційний кластер «Регіональний інноваційний HUB» - це організація кластерного типу, основною ціллю якої є збільшення у регіоні кількості успішних стартап – проектів, які використовують наукомісткі вітчизняні розробки). |
Програма розвитку виховної діяльності коледжу та національно-патріотичного виховання з добувачів вищої освіти |
|||
1. |
Постійно розвивати активне громадське життя студентів, правове, екологічне, художньо-естетичне, культурне, патріотичне виховання здобувачів вищої освіти коледжу. Систематично проводити дні національних свят, національної культури, концертів художньої самодіяльності, спортивних змагань, КВК тощо. Залучати здобувачів вищої освіти Вознесенського коледжу МНАУ до участі у творчих народних колективах та студіях |
2019-2020 н.р.
|
Виконано: В коледжі організоване активне громадське життя студентів: активно діє студентське самоврядування; проводяться тижні відділень та циклових комісій; відмічаються дні національних свят та національної культури; аматорські колективи коледжу є активними учасниками та призерами Всеукраїнського фестивалю «Софіївські зорі»; за результатами Всеукраїнських спортивних ігор в 2020 році коледж посів 4 місце серед аграрних закладів освіти І ІІ рівнів акредитації. Всі проведені заходи висвітлюються на офіційному сайті коледжу: https://vk.mnau.edu.ua/news |
2. |
Проводити бібліотечно-інформаційні семінари, теоретичні і практичні заняття для здобувачів вищої освіти Вознесенського коледжу МНАУ із навігації різноманітних інформаційних ресурсів, користування повнотекстовими базами даних, отримання навиків роботи з репозиторіями тощо |
2020 р.
|
Виконано: В 2020 році бібліотекою проведено: Свято книги з нагоди Всесвітнього дня книги і авторського права. На свято завітали місцеві поети Вознесенщини Варзарь О.Д. та Волошин Б.М. Студенти нашого гуртожитку приєдналися до всесвітнього громадського руху Book crossing (з англ. "book" – "книжка", "crossing" – "переїзд"). Акція до Міжнародного дня дарування книг, великий перегляд літератури «Книги з добрих рук». День відкритих дверей «Бібліотека – скарбниця мудрості і знань». |
Розвиток діяльності по нарощуванню кадрового потенціалу коледжу |
|||
1. |
Розробити План-графік підвищення кваліфікації педагогічних працівників Вознесенського коледжу МНАУ на період з 2016-2023рр. |
30.03.2020
|
Виконано: Розроблено План-графік підвищення кваліфікації (стажування) педагогічних працівників Вознесенського коледжу МНАУ на період з 2016-2023рр. |
Електронні ресурси, забезпечення доступу: |
|||
1. |
Залучити бібліотеку Вознесенського коледжу Миколаївського НАУ до створення власних електронних ресурсів, що передбачає: Забезпечення комп’ютерною технікою; Придбання інформаційної бібліотечної програми Забезпечення доступу до Інтернет |
2019-2020 н.р.
|
Виконано: Бібліотека коледжу забезпечена комп’ютерною технікою. Інженером – програмістом коледжу розроблена власна бібліотечна програма. Бібліотека коледжу забезпечена постійним доступом до мережі Інтернет та мережі коледжу |
Імідж споживачів освітніх послуг |
|||
1. |
Підтримувати соціально незахищені категорії студентської молоді |
Постійно |
Виконано: Постійно проводиться робота з соціально незахищеними категоріями студентської молоді щодо оформлення документів для отримання соціальних стипендій |
2. |
Проводити якісні рекламні вступні кампанії |
2019-2020 н.р.
|
Виконано: Профорієнтаційна робота проводиться у відповідності із затвердженим планом. В квітні 2020 року проведено День відкритих дверей та протягом року виїзди профорієнтаційних бригад в школи районів Миколаївської області. |
Економія енергоресурсів на об’єктах коледжу |
|||
1. |
Постійно виконувати енергоощадну програму та програму енергозбереження Вознесенського коледжу МНАУ |
2020 р.
|
Виконано: В 2020 році виконана енергоощадна програма та програма енергозбереження Вознесенського коледжу МНАУ в межах проведеного фінансування ( заміна електроламп на енергоощадні, утеплення вікон та дверей у зимовий період, заміна вікон) |
Проблеми:
1.Збільшити кількість спеціальностей у Вознесенському коледжі МНАУ на підставі моніторингу ринку праці – проведений моніторинг показав нестачу на ринку праці фахівців робітничих спеціальностей (швачки, водії, електрики), дані спеціальності є у місцевих професійних ліцеях, але на них постійний недобір учнів.
2.Відпрацювати питання включення у структуру Вознесенського коледжу МНАУ професійних ліцеїв та створити на базі цієї структури НВК – на сьогодні це зробити не можливо, так як ліцеї є юридичними особами, а коледж такого статусу не має.