Популярнi новини:
Академічна доброчесність: цінність, що формує успішну особистість
Цільова допомога від держави для студентів пільгових категорій
Участь у флешмобі
День студентського самоврядування – це час, коли студенти можуть проявити себе в ролі викладачів!
Лекція «Кібергігієна: що потрібно знати кожному»
Рейтинг гр.21
| Рейтинг щодо результатів участі здобувачів фахової передвищої освіти Відокремлений структурний підрозділ "Вознесенський фаховий коледж МНАУ" денного відділення у освітній, науковій, громадській діяльності (у тому числі волонтерській діяльності), участь у роботі органів студентського самоврядування, культурно-мистецьких та спортивних заходах ОПП Бухгалтерський облік протягом другого семестру 2023-2024 навчального року |
|||||||||
| ПІБ | Напрям підготовки (спеціальність) | Академічна група | Освітня діяльність (складова успішності) | Наукова діяльність (загальна сума балів відповіідно до критеріїв додатку 2) | Громадська діяльність (у тому числі волонтерська діяльність), участь у роботі органів студентсько-го самовряду-вання (загальна сума балів відповідно до критеріїв додатку 2) |
Культурно-мистецька діяльність та спортивні досягнення (загальна сума балів відповідно до критеріїв додатку 2) |
Загальна сума балів з усіх видів діяльності | Позиції здобувачів вищої освіти у загальному рейтингу | |
| Середній бал з навчальних дисциплін, які оцінюються за 5-ти бальною системою (екзамени, курсові роботи (проекти), диференційовані заліки, звіти з практичної підготовки) | Загальна сума балів у кредитах ЕКТС з усіх навчальних дисциплін, які виносяться на підсумкову атестацію, включаючи курсові роботи (проекти) | ||||||||
| Соціальні стипендії | |||||||||
| Академічні стипендії | |||||||||
| Драник Р.О. | 071 Облік і оподаткування | 21 | 4,9 | 1132 | 1132 | 1 | |||
| Сікорська О. Я. | 4,6 | 1054 | 15 | 3 | 1072 | 2 | |||
| Мартиненко К.О. | 4,2 | 961 | 961 | 3 | |||||
| Усачова А.Є. | 3,7 | 886 | 886 | 4 | |||||
| Завідувач відділення | Вікторія ГАВРИСЕНКО | ||||||||
| Дата заповнення | 28.06.2024р. | ||||||||

